fylleangst

Et lite fristed fra virkeligheten

Da er warhammer online på vei.

Jeg starter opp på Order med en human tenker jeg. Skal finne en server hvis ingen andre er inne allerede

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

serveren heter karak azgal og siden er order.

Jeg kommer på så fort spillet ligger i postkassa.

Vi sees

Svar på dette

Jeg satser på å prøve det etterhvert.

Svar på dette

Waaaagh!!

Prøvde jo en high elf swordmaster først, siden jeg har en diger high elf hær såklart.
Men lagde kjappt en black orc;)))

Prøver ut fire mage, å nå en dverg på samme server som dere.
Hva med giuld?

Svar på dette

Jeg har startet opp på Karak Azgal nå.

Spiller en witch hunter med navn Gutwin.

Har også en iron breaker jeg tror jeg kommer til å spille, men husker ikke hva den heter

Svar på dette

Jeg hadde en kompis om allerede sloss for Destruction på Alarielle serveren så jeg har lagd meg en Witch elf og en goblin shaman der som jeg har spilt opp litt. Lager et alter ego på Karak-Azgal også.

Hvis dere lager destruction karakterer hadde det vært moro om det ble på serveren Alarielle.

Må bare si at personlig er det noe kjedelig med de klassene på order siden og siden jeg hadde en Dark Elf army en gang i tiden, ble det Witch Elf. Goblin shaman var så festlig at jeg ikke kunne la være. Derfor er jeg egentlig mer lysten på å spille destruction. Men hvis det er slik at folk flest er keen på order er jeg med der også.

Svar på dette

Da er jeg på Karak Azgal og navnet er Kryogen.

Død over chaos

Svar på dette

Jadaaa! Den mektige Etelka er på banen igjen! Rank 5 Bright Wizard. Hele Karak Azgal skjelver av frykt.

Svar på dette

Hehe
Etelka, godt at du skaffet deg et så ondt forbilde.

Pass deg for flyvende halflinger.

Svar på dette

Å nei. De hadde jeg glemt. Huff og gru. Håper jeg aldri møter en sånn igjen.

Svar på dette

tenkte at jeg skulle spille litt war igjen. har jo ikke spilt siden release. men nå virker det som accounten er borte. det suger jo! søker etter black orc'en min på https://realmwar.warhammeronline.com/realmwar/CharacterSearch.war men er ikke der. skal jeg gidde å byne på 1st level, eller drite i det?

Svar på dette

etter mye om og men fikk jeg til slutt aktivert accounten, og behold: alt i skjønneste orden. men det virker liksom litt dødt rundt om. hvor er alle sammen?

Svar på dette

vi er på Karak Azgal mener jeg

Svar på dette

RSS

Om

fylleangst fylleangst opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

Merke

Laster...

© 2009   Laget av fylleangst på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår