fylleangst

Et lite fristed fra virkeligheten

Hvem skal spille Conan?
Hvilken server er folk på?
Er folk fornøyde?

Pokker heller si hva du mener om Conan

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

level 39 nå straks.. ingen som har et par gull å låne bort? haha..

Svar på dette

Da har jeg spilt litt og nå staker ut veien å gå. Det fins en del Crafting og harvesting ting i conan. Min favoritt er Architect. Det skal gå å bygge en by. man trenger et gulid med folk og så en architect så klart. Jeg kommer til å gå den veien. Sjekke ut hva som kan gjøres. Hvis noen starter et guild si ifra. Si også ifra om hvilke Crafting folk tar. Det er jo greit om vi deler litt på oppgavene.

Sees i Hyboria

Svar på dette

Hei
Jeg har fått en friend key som gjør at noen kan teste conan i 7 dager. Enten ved å låne min cd, eller laste ned noe til litt spenn. Er det noen der ute som kunne tenkt seg å teste conan?

Svar på dette

Jeg kunne jo gjordt en liten innsats jeg, hvis jeg absolutt måtte... :D

Svar på dette

PC'en din kan dra conan? sjekk her http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

Hvis det går så skal du få 7 dagers pass av meg. Enklest er kanskje da at du laster ned programmet for litt spenn. Hvis ikke noen skal over til deg.

Svar på dette

Det skulle funke som tusan det!

Trenger jeg bare hente ett spill i butikken min, men ikke bruke reg'en som følger med?

Svar på dette

Da er jeg blitt lvl 40. Har tatt weaponsmith og Architect. Sorry Baard, men jeg har gledet meg til å bygge en by. Starter et guild i løpet av kort tid. Ville bare nevne det for de som spiller på Hyboria RP serveren.
Regner med at guildet blir hetende Mundus Vult Decipi. Det som trengs er å sette opp hva gulidet skal stå for.
Min karakter heter Veranis. Snakkes i Hyoboria.

Svar på dette

Jeg ler av lvl 40. Frykt min mektige lvl25 demonologist Sarenna.

Svar på dette

Skulle gjerne le, men desverre gråter jeg av dine 25

Svar på dette

• 1
  • 2

RSS

Om

fylleangst fylleangst opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

Opprett ditt eget sosiale nettverk!

Merke

Laster...

© 2009   Laget av fylleangst på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår