fylleangst

Et lite fristed fra virkeligheten

Hvem skal spille Conan?
Hvilken server er folk på?
Er folk fornøyde?

Pokker heller si hva du mener om Conan

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Jeg tror jeg hiver meg på til høsten!:o)
Ser drøyt bra ut, og alle jeg kjenner som spiller, er storfornøyd!

Svar på dette

Jeg har kjøpt Conan. Hvilken server er folk på?

Svar på dette

Jeg spiller AoC. Har for tiden tilbragt min tid der på en RP-PvE server som heter Hyrkania. Liker egentlig PvP best, men hørte man ble hogd ned mye og fort siden alle kan sloss med alle. Det blir bedre etter en patch som kommer straks, for da får man straff hvis man dreper samme folk igjen og igjen. Har foreløpig bare spilt for moro så hvis mange er på en annen server er jeg klar for å bytte.

Ihvertfall er jeg veldig fornøyd med spillet så langt, så det er bare slenge seg med hvis man er i tvil. Hvis dere starter et alter ego på Hyrkania så sleng en melding til meg (Devorien).

Svar på dette

Jeg spiller på Corinthia, en RP-PVP realm. Har en level 32 aquilonian dark templar der, liker det bra så langt selv om jeg sikkert ikke har sett stort av spillet ennå.. og egentlig føler meg mer hjemme i thief/rogue-klassene vanligvis..

Vet ikke hva folk føler for og mot pve/pvp og rp, men jeg for min del synes RP-servere virker mest tiltalende, fordi det gjerne er litt mer modne folk som velger dem (og holder seg litt mer i skinnet når det gjelder OOC-prat, leets osv..). Var hvertfall sånn i wow, mistenker at det er likt her..

Når det gjelder pvp så synes jeg så langt det stort sett har vært positivt.
Det var endel ganking og rene overfall i begynnelsen, men det har jevnet seg veldig ut etterhvert.. antagelig fordi alle var på omtrent samme level de første ukene, og ingen hadde kompiser med høy level.. Spilte på pve-server i wow, og synes egentlig av pvp er best i shootere, ikke rpg.. men akkurat i Conan så synes jeg det gir litt ekstra spenning å vite at det kan finnes morderiske gærninger bak hver busk.. men det er ikke så viktig for meg, så hvis dere er godt i gang et annet sted så skal jeg kanskje bare bytte?

Svar på dette

Jeg kan sikkert lage en karakter på denne serveren, men jeg er også mest innteresert i RP servere. Litt fett at man kan bli drept overalt på en PvP server. Blir nok med på en slik server også.

Svar på dette

hvis RP-PVP er tingen så er Chorinthia så god som noen annen vil jeg tro, karakteren min der heter Hurk.

Svar på dette

Da må vi bli enige. Der bård spiller eller der du spiller. Forslag? Hvem har den høyeste lvl?

Svar på dette

PvP eller PvE er spørsmålet. Jeg stemmer for pvp.

Svar på dette

Kona(og jeg) har laget en karakter på Hyrkania som heter Nateela. Vi tester spillet på denne serveren.

Jeg liker RP-PvE servere, men jeg går gjerne over på en PvP. Regner med at jeg lager en ekstra karakter på Hyrkania slik at jeg og Kona kan spille litt sammen.

Svar på dette

Jeg er klar for å spille på pvp server. jeg har gjorde det i wow og angret aldri. Jeg kommer til å lage meg en character på corinthia jeg da. syntes det ble litt kjedelig med pve for det er ikke noe som spenningen i at en morder ligger bak hver busk som Buzh sier. Har blitt level 38 på pve server og ennå ikke fått prøvd pvp for det ser ikke ut til å være noen som er interessert i det på mitt level.

Svar på dette

Heter forøvrig Devorien her også.

Svar på dette

Varanis er mitt navn og jeg er på.

Svar på dette

RSS

Om

fylleangst fylleangst opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

Merke

Laster...

© 2009   Laget av fylleangst på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår